March 26, 2009

you like it ??...GIANT MEGAMALL

salam sejahtera n assalamualaikum w.b.t... kenal tak ngan simbol kat atas nie...mesti dah kenal sebab suka pergi shopping kan...emmm sasaran geng Tizana kali nie pulak adalah Giant MegaMall Penang.. nak selongkar surau kat situ pulak..jom kite tinjau sesama..

jom shopping

floor directory

bukan nak shopping...tapi nak tengok n kaji surau dia lagu mana..bukannyer apa untuk kebaikan kita bersama..

dah jumpe pun..dengan adanya floor directory tadi..kiteorang dah jumpe surau kat Giant Penang nie..tapi kami kena ikhtiar habis-habisan untuk mencari floor directory ni..sebab kami tak nampak pon pihak pengurusan menyediakan floor directory ni di ruangan muka pintu masuk utama..geng TIZANA memperolahi satu kelemahan pada pihak pengurusan Giant..

ruangan solat .. sejadah tidak dilipat apabila sudah digunakan..mana perginya tanggungjawab pengguna-pengguna terbabit..keadaan menjadi tidak kemas dan berserabut..

perhatikan betul-betul.. adakah anda pasti wanita gemar mengemas rumah? atau sekadar omongan kosong jika begini hasilnya..tindakan sesorang mencerminkan keperibadian seseorang individu.. mungkin sebilangan di kalangan mereka tidak begitu, tapi kesedaran moral dan sifat tanggungjawab kepada mereka-mereka yang melakukannya harus dipupuk mulai sekarang agar tidak memalukan wanita-wanita yang lain. jika diperhatikan lagi. kalendar tidak digantung agar ia mudah dilihat oleh pengguna surau ini.. hal ini juga harus dititikberatkan kerana kekemasan,kebersihan,dan keselesaan surau ini mencerminkan tahap pengurusan MegaMall ini..

look at this.. surau lelaki..kemas?atau sebaliknya?

No comments:

Post a Comment